Cafea Brazilia
Cafea Brazilia
Detalii Produs
Livrare și Retur
- Livrare și plată
1.1. Koffeenilo asigură prepararea și livrarea corespunzătoare a produselor comandate de către utilizatori/cumpărători.
1.2. Plata comenzii se va face de catre clienți prin modalitățile puse la dispoziție de către Koffeenilo.
1.3. Koffeenilo nu va putea fi trasă la răspundere pentru orice întarziere în executare sau neexecutarea furnizării produselor în cazul în care apar probleme ca urmare a oricărui eveniment care este în afara controlului său.
1.4. Vânzătorul va asigura ambalarea corespunzătoare a produse și va asigura transmiterea documentelor însoțitoare.
1.5. Vânzătorul va efectua livrarea produselor în toate orașele din România.
1.6. Toate tarifele aferente produselor prezentate pe site sunt exprimate în lei (RON) și includ T.V.A.
1.7. Ofertele și promoțiile nu se cumulează.
- Politica de retur și responsabilitate
2.1. Preparatele prezentate pe website sunt cu titlu orientativ, iar anumite caracteristici pot diferi față de imagini.
2.2. Koffeenilo poate publica pe website produse/promoții practicate de către aceasta într-un anumit interval de timp și în limita stocului disponibil. Astfel, Koffeenilo își asumă dreptul de a nu onora anumite comenzi, în cazul în care produsele respective nu mai fac parte din oferta curentă.
2.3. În cazul în care un produs comandat de către client/cumpărator nu poate fi livrat de către Koffeenilo, aceasta din urmă va informa clientul asupra acestui fapt și va returna în contul clientului contravaloarea comenzii.
2.4. Koffeenilo răspunde pentru rezolvarea reclamațiilor sau problemelor sesizate de clienți în legătură cu calitatea produselor, cu livrarea acestora sau în legătura cu orice alte aspecte legate de prepararea, vânzarea și livrarea produselor, după preluarea comenzii transmise prin intermediul platformei online.
2.5. În cazul în care, în urma verificării, se dovedește că produsele nu respectă cerințele menționate de către client în formularul de comandă, produsele se înlocuiesc.
2.6. În cazul în care cumpărătorul nu onorează primirea coletului și acesta se întoarce la vânzător, aceluiași cumpărător i se restricționează plasarea unei comenzi noi, până la efectuarea plății transportului antecedent.
2.6.În cazul în care cumpărătorul nu onorează primirea coletului și acesta se întoarce la vânzător, același cumpărător este obligat să suporte costul transportului antecedent, pentru efectuarea unei noi comenzi.
Conform art. 16 din O.U.G. nr. 34/2014 sunt exceptate de la dreptul de returnare:
- a) produse confecționate după specificațiile prezentate de consumator sau personalizate în mod clar;
- b) produse care sunt susceptibile a se deteriora sau a expira rapid;
- c) produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igiena și care au fost desigilate de consumator;
- d) produse care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inseparabil amestecate cu alte elemente.
Nu există nicio întrebare găsită.
Recenzii
Încă nu există recenzii.